1. PREAMBUŁA I CEL
Société Française d'Assainissement ("my","nas","nasz"), jako administrator danych, rozwija stronę internetową dostępną pod adresem https://www.sfapumps.pl/ ("Strona"). W związku z tym przetwarzamy dane osobowe użytkowników Witryny ("Podmioty danych" lub"Użytkownicy") zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. do chwili obecnej rozporządzeniem nr 2016/679 (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. znanym jako ogólne rozporządzenie o ochronie danych ("RODO") oraz obowiązującą lokalną ustawą o ochronie danych (łącznie"Obowiązujące przepisy").
W związku z tym, celem niniejszej polityki prywatności jest poinformowanie użytkownika o przetwarzaniu jego danych osobowych, które realizujemy w kontekście korzystania z Witryny, oraz o jego prawach w tym zakresie.
2. DEFINICJE
Terminy rozpoczynające się wielką literą są zdefiniowane w niniejszym dokumencie lub mają znaczenie nadane im przez obowiązujące przepisy, w szczególności RODO, takie jak w szczególności terminy "Dane Osobowe lub Dane", "Przetwarzanie", "Podmioty Danych", "Administrator Danych", "Podmiot Przetwarzający Dane", "Odbiorca" lub "Naruszenie Danych".
3. CHARAKTERYSTYKA PRZETWARZANIA
Czynności Przetwarzania, które wykonujemy w odniesieniu do Danych Użytkownika, zostały przedstawione w poniższych tabelach.
3.1 Formularze w Witrynie
Cele przetwarzania | Podstawa prawna | Okres przechowywania | Źródła i kategorie danych | Odbiorcy danych |
Zarządzanie formularzami kontaktowymi | Dorozumiana zgoda poprzez wypełnienie formularza | 3 lata od ostatniego kontaktu z klientem/ potencjalnym klientem | Dane zbierane bezpośrednio od użytkownika i obowiązkowe: - dane identyfikacyjne - dane kontaktowe - kod pocztowy - firma - wszelkie inne dane, które mogą zostać przekazane w wiadomości lub w załączonych dokumentach
| Działy, których dotyczy wniosek |
Zarządzanie formularzem przedłużonej gwarancji | Dorozumiana zgoda poprzez wypełnienie formularza | 3 lata od ostatniego kontaktu z klientem/ potencjalnym klientem | Dane zbierane bezpośrednio od użytkownika i obowiązkowe: - dane identyfikacyjne - dane kontaktowe - adres pocztowy, kod pocztowy i miasto - wszelkie inne dane, które mogą zostać przekazane w wiadomości lub w załączonych dokumentach | Działy, których dotyczy wniosek |
Zarządzanie formularzem wniosku o zostanie instalatorem | Dorozumiana zgoda poprzez wypełnienie formularza | 3 lata od ostatniego kontaktu z klientem/ potencjalnym klientem | Dane zbierane bezpośrednio od użytkownika i obowiązkowe: - dane identyfikacyjne - dane kontaktowe - adres pocztowy, kod pocztowy, miasto, kraj - firma - wszelkie inne dane, które mogą zostać przekazane w wiadomości lub w załączonych dokumentach | Działy, których dotyczy wniosek |
Uzyskanie przewodnika lub papierowej broszury zarządzanie formularzami | Dorozumiana zgoda poprzez wypełnienie formularza | 3 lata od ostatniego kontaktu z klientem/ potencjalnym klientem | Dane zbierane bezpośrednio od użytkownika i obowiązkowe: - dane identyfikacyjne - dane kontaktowe - adres pocztowy, kod pocztowy, miasto, kraj - działalność - dane identyfikacyjne hydraulika - wszelkie inne dane, które mogą zostać przekazane w wiadomości lub w załączonych dokumentach | Działy, których dotyczy wniosek |
Zarządzanie formularzami obsługi posprzedażnej | Dorozumiana zgoda poprzez wypełnienie formularza | 3 lata od ostatniego kontaktu z klientem/ potencjalnym klientem | Dane zbierane bezpośrednio od użytkownika i obowiązkowe: - dane identyfikacyjne - dane kontaktowe - adres pocztowy, kod pocztowy, miasto, kraj - działalność - dane identyfikacyjne hydraulika - wszelkie inne dane, które mogą zostać przekazane w wiadomości lub w załączonych dokumentach | Działy, których dotyczy wniosek |
Zarządzanie formularzami stacji podnoszenia | Dorozumiana zgoda poprzez wypełnienie formularza | 3 lata od ostatniego kontaktu z klientem/ potencjalnym klientem | Dane zbierane bezpośrednio od użytkownika i obowiązkowe: - dane identyfikacyjne - dane kontaktowe - adres pocztowy, kod pocztowy, miasto, kraj - firma - wszelkie inne dane, które mogą zostać przekazane w wiadomości lub w załączonych dokumentach | Działy, których dotyczy wniosek |
Zarządzanie formularzem wizyty w salonie | Dorozumiana zgoda wyrażona poprzez wypełnienie formularza | 3 lata od ostatniego kontaktu z klientem/ potencjalnym klientem | Dane zbierane bezpośrednio od użytkownika i obowiązkowe: - dane identyfikacyjne - dane kontaktowe - kod pocztowy, kraj - wszelkie inne dane, które mogą zostać przekazane w wiadomości lub w załączonych dokumentach | Działy, których dotyczy wniosek |
Kampanie marketingowe przez e-mail, telefon, pocztę, SMS i WhatsApp | Zgoda | 3 lata od zebrania danych lub ostatniego kontaktu z klientem/ potencjalnym klientem Lub do momentu wycofania zgody | Dane zbierane bezpośrednio od użytkownika i obowiązkowe: - dane identyfikacyjne - dane kontaktowe - dane zawodowe, jeśli dotyczy | Dział marketingu |
3.2 Newsletter
Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Okres przechowywania | Źródło i kategorie danych | Odbiorcy danych |
Zarządzanie subskrypcją newslettera | Dorozumiana zgoda poprzez subskrypcję | 3 lata od zebrania danych lub ostatniego kontaktu z klientem/ potencjalnym klientem Lub do momentu rezygnacji z subskrypcji newslettera Lub do momentu wycofania zgody | Dane zbierane bezpośrednio od użytkownika i obowiązkowe: - dane kontaktowe - rola - data subskrypcji - statystyki usługi newslettera | Dział marketingu |
Zarządzanie elektronicznymi wysyłkami informacji o firmie, jej produktach i usługach. | Dorozumiana zgoda poprzez subskrypcję | |||
Przygotowanie statystyk usług | Dorozumiana zgoda poprzez subskrypcję |
3.3 Inne cele
Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Okres przechowywania | Źródła i kategorie danych | Odbiorcy danych |
Zarządzanie umowami (zamówienia, dostawa, dostawa towarów i usług) | Niezbędne do wykonania umowy | Czas trwania aktywnego stosunku umownego i 5 lat dla celów dowodowych | Dane zbierane bezpośrednio od użytkownika i obowiązkowe: - dane identyfikacyjne - dane kontaktowe - adres pocztowy, kod pocztowy, miasto, kraj - dane zawodowe, jeśli dotyczy - szczegóły płatności | Działy sprzedaży, księgowości, obsługi posprzedażnej |
Zarządzanie relacjami z dostawcami i usługodawcami | Niezbędne do wykonania umowy | Aktywny czas trwania stosunku umownego Usunięcie po 5 latach od zakończenia stosunku umownego | ||
Kwestionariusze i ankiety dotyczące zadowolenia klientów/ potencjalnych klientów | Zgoda | Okres niezbędny do realizacji celu ankiety lub do momentu wycofania zgody | Dział marketingu | |
Relacje z klientami (zarządzanie reklamacjami / obsługa posprzedażna) | Niezbędne do wykonania umowy | Czas trwania stosunku umownego i 5 lat archiwizacji pośredniej do celów dowodowych | Dane zbierane bezpośrednio od użytkownika i obowiązkowe: - dane identyfikacyjne - dane kontaktowe - adres pocztowy, kod pocztowy, miasto, kraj - dane zawodowe, jeśli dotyczy - szczegóły płatności | Działy sprzedaży, obsługi posprzedażnej i księgowości |
Zarządzanie wykonywaniem praw związanych z przetwarzaniem | Obowiązek prawny | Czas niezbędny do przetworzenia żądania użytkownika. Odpowiedź jest przechowywana do upływu okresu przedawnienia. | Dział ochrony danych i działy, których dotyczy wniosek | |
Audyty, porady prawne itp. | Uzasadniony interes | Czas niezbędny do osiągnięcia celu | Dane zbierane bezpośrednio od użytkownika i obowiązkowe: Wszystkie dane zebrane w kontekście wyżej wymienionych czynności przetwarzania, które mogą być niezbędne do osiągnięcia tych celów. | Dział, którego dane dotyczą |
4. KORZYSTANIE Z PLIKÓW COOKIE
Aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie Witryny, Użytkownicy są informowani, że używamy:
- techniczne pliki cookie, które są niezbędne do prawidłowego działania Witryny i nie wymagają uprzedniej zgody Użytkownika,
- pliki cookie do celów statystycznych i pomiaru oglądalności, które umożliwiają nam mierzenie liczby odwiedzających Witrynę i które wymagają uprzedniej zgody użytkownika.
Dane wynikające z korzystania z plików cookie w naszej Witrynie są przechowywane przez okres 25 miesięcy, wyłącznie w celu pomiaru oglądalności Witryny i są wykorzystywane wyłącznie do tworzenia anonimowych danych statystycznych i są przeznaczone dla naszego upoważnionego personelu lub podmiotów przetwarzających dane i partnerów na podstawie zgody użytkownika.
Dane, których to dotyczy, są następujące:
- Dane plików cookie przeglądarki internetowej: identyfikatory plików cookie, czas/data, wybrane usługi/produkty, zgoda i rodzaje zatwierdzonych plików cookie;
- Dane urządzenia: typ urządzenia, rozdzielczość ekranu, wersja systemu operacyjnego, silnik renderujący przeglądarki, jego wersja i podstawowe ustawienia;
- Dane dziennika: czas i okres korzystania z Witryny oraz dane wyszukiwania;
- Dane dotyczące lokalizacji: dane związane z krajem dostępu wskazanym przez urządzenie użytkownika;
- Dane behawioralne: dane związane z korzystaniem z Witryny, które możemy przetwarzać, jeśli odwiedzasz lub korzystasz z witryn lub aplikacji stron trzecich w celu współpracy z nami, oraz dane związane ze sposobem interakcji z zawartością Witryny (takie jak odwiedzane strony, jeśli pochodzą z kampanii marketingowej, kliknięcia przycisków itp.)
Odbiorcami Danych z plików cookie są
- nasz upoważniony personel;
- nasi zewnętrzni dostawcy usług, partnerzy biznesowi, spółki należące do grupy i inne strony trzecie, działające jako podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu;
- inne firmy, działające jako oddzielni administratorzy danych.
Więcej informacji na temat korzystania z plików cookie można znaleźć w naszej Polityce dotyczącej plików cookie.
5. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
Jak określono w charakterystyce przetwarzania (tabela powyżej), możemy przekazywać Dane Osobowe Użytkownika upoważnionym Odbiorcom, z zastrzeżeniem odpowiedniego ustawowego obowiązku zachowania poufności, którzy mogą być odpowiednio wewnętrzni lub zewnętrzni:
Odbiorcy wewnętrzni to:
- Członkowie naszego personelu, których obowiązki, funkcje i misje uzasadniają przetwarzanie Twoich Danych Osobowych (np. dział komunikacji, dział marketingu, dział relacji z klientami i potencjalnymi klientami, dział IT) wyłącznie w celach określonych w niniejszej Polityce Prywatności oraz w ramach środków technicznych i organizacyjnych, które wdrażamy w celu zachowania poufności i bezpieczeństwa Danych Osobowych wyszczególnionych poniżej;
Odbiorcami zewnętrznymi są:
- Podmioty zależne Grupy SFA i spółki dominującej w charakterze podmiotów przetwarzających dane, których atrybuty, funkcje i misje uzasadniają przetwarzanie przez nie Twoich Danych Osobowych (np. SFA Tech odpowiedzialny za usługi IT na poziomie Grupy lub SFA Support).
- Dostawcy usług działający jako podmioty przetwarzające dane, z których możemy korzystać do celów Przetwarzania (np. dostawcy usług hostingowych, call center, e-mailing);
- Podmioty zajmujące się doradztwem, audytem i kontrolą finansową (biegli rewidenci, prawnicy);
- Organy administracyjne lub sądowe w zakresie ich uprawnień;
- W przypadku projektu mającego na celu pozyskanie funduszy, nabycie lub zbycie przedsiębiorstwa lub aktywów w jakikolwiek sposób, w tym poprzez zbycie spółki prowadzącej taką działalność lub posiadającej takie aktywa, potencjalny nabywca (nabywcy) i jego doradcy w ramach audytu poprzedzającego transakcję. W przypadku przejęcia przez stronę trzecią, Dane Osobowe będą stanowić część przenoszonych aktywów i jako takie będą przetwarzane przez nabywcę, który będzie działał jako nowy Administrator Danych zgodnie z własną polityką prywatności.
6. PRAWA UŻYTKOWNIKA
6.1 Oświadczenie o prawach
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w zależności od sytuacji, użytkownikowi mogą przysługiwać następujące prawa:
- Prawo do żądania potwierdzenia, że Twoje Dane Osobowe są przetwarzane, do uzyskania informacji o cechach takiego Przetwarzania, do dostępu do takich danych i do żądania ich kopii (prawo dostępu);
- Prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, które są nieprawidłowe lub nieaktualne (prawo do sprostowania);
- Prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, pod warunkiem, że przetwarzanie opiera się wyłącznie na tej podstawie prawnej (prawo do wycofania zgody);
- Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych użytkownika z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją oraz do ich usunięcia, w którym to przypadku spełnimy to żądanie, chyba że przetwarzanie jest uzasadnione z uzasadnionych i ważnych przyczyn (prawo do wniesienia sprzeciwu z uzasadnionych przyczyn i prawo do usunięcia danych);
- Prawo do tymczasowego ograniczenia przetwarzania Danych osobowych w przypadku wniosku o sprostowanie lub sprzeciwu z uzasadnionych przyczyn na czas analizy wniosku, co w praktyce oznacza, że Dane osobowe są przechowywane, ale nie możemy ich przetwarzać (prawo do ograniczenia);
- Prawo do przenoszenia danych, tj. prawo do otrzymania przekazanych nam danych osobowych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego oraz prawo do przekazania tych danych innemu administratorowi danych, pod warunkiem, że przetwarzanie jest zautomatyzowane i opiera się na zgodzie lub na wykonaniu umowy (prawo do przenoszenia danych);
- Prawo do sformułowania instrukcji dotyczących przetwarzania danych osobowych użytkownika po jego śmierci oraz do zwrócenia się do nas o zachowanie, usunięcie lub przekazanie jego danych wyraźnie wskazanej stronie trzeciej, przy czym po uzyskaniu przez nas informacji o śmierci użytkownika i w przypadku braku instrukcji z jego strony, zobowiązujemy się do zniszczenia jego danych osobowych, chyba że ich zachowanie okaże się konieczne do celów dowodowych lub w celu wypełnienia obowiązku prawnego (prawo post mortem).
6.2 Jak korzystać ze swoich praw
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących ochrony danych lub chęci skorzystania ze swoich praw, prosimy o kontakt z naszym inspektorem ochrony danych pod następującym adresem pocztowym: 41bis Avenue Bosquet - 75007 PARIS lub pocztą elektroniczną pod adresem [email protected].
W przypadku trudności można złożyć skargę do lokalnego organu ochrony danych.
7. PRZEKAZYWANIE DANYCH OSOBOWYCH ZA GRANICĘ
Ze względu na międzynarodowy wymiar SFA, możemy przekazywać dane osobowe użytkowników za granicę, do krajów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
W takim przypadku będziemy przestrzegać wszystkich obowiązków związanych z przekazywaniem Danych Osobowych do kraju trzeciego i wdrożymy odpowiednie zabezpieczenia w celu zapewnienia bezpieczeństwa Danych.
8. AKTUALIZACJA POLITYKI
Możemy modyfikować, uzupełniać lub aktualizować niniejszą politykę w dowolnym momencie w celu uwzględnienia zmian prawnych, regulacyjnych i/lub orzecznictwa, zmian w charakterystyce Przetwarzania lub wdrożenia nowego Przetwarzania.
Powiadomimy użytkownika o wszelkich istotnych zmianach w niniejszej polityce prywatności i o tym, w jaki sposób mogą one wpłynąć na użytkownika.
Ostatnio zmodyfikowano dnia: 3 lutego 2025 r